fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Μέρες αδιαθεσίας; 3 Tips για να γίνει η άσκηση το νέο σας παυσίπονο!

Μέρες αδιαθεσίας; 3 Tips για να γίνει η άσκηση το νέο σας παυσίπονο!

,

Ο στόχος είναι να γίνει το Fitness τρόπος ζωής και η άσκηση καθημερινότητα. Τι γίνεται, όμως, για τις πιο δύσκολες μέρες του μήνα;

Η άσκηση κατά τη διάρκεια της περιόδου, μοιάζει πολύ πιο δύσκολη. Οι πόνοι, οι κράμπες και η αδιαθεσία δε φαίνονται τόσο ιδανικές συνθήκες για να κάνετε γυμναστική. Ωστόσο, δεν είναι όλα όπως φαίνονται. Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει. Αρκεί να βρίσκετε κίνητρα να ξεκινήσετε.

1. Σκεφτείτε τα οφέλη. Η άσκηση θα βοηθήσει με τις ενοχλήσεις της περιόδου. Είναι δύσκολο να το πιστέψετε αν δεν το έχετε δοκιμάσει, αλλά είναι αλήθεια. Οι ενδορφίνες που εκκρίνονται κατά την άσκηση θα σας ανακουφίσουν σύντομα από πόνους. Επίσης, μειώνονται οι φλεγμονές και άρα και οι επιπτώσεις τους. Δε θα νιώσετε απλά καλύτερα, θα γίνετε λειτουργικές και θα είστε σε θέση να ανταπεξέλθετε σε όλες τις καθημερινές απαιτήσεις.

2. Ακούστε το σώμα σας. Σίγουρα δεν είναι οι κατάλληλες μέρες για CrossFit και άλλες υψηλής έντασης ασκήσεις. Είναι ιδιαίτερη περίοδος για το σώμα σας, όμως είναι το ίδιο σώμα. Έχει μνήμη και έχετε και εσείς. Ξέρετε ποιες μέθοδοι σας κάνουν να νιώθετε ευεξία και αυτές πρέπει να αξιοποιήσετε. Αν δεν ξέρετε, δοκιμάστε!

3. Χαλαρώστε. Για πολλές γυναίκες, η περίοδος είναι ευκαιρία ξεκούρασης. Σε ό,τι αφορά τη φυσική δραστηριότητα, έστω κάτι χαλαρό, είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα. Δε χρειάζεται να πιέσετε το σώμα σας να φτάσει στα όριά του. Χρειάζεται να κάνετε αυτά που το θέτουν σε κίνηση, βελτιώνουν τη ροή του αίματος και την έκκριση ενδορφινών. Μπορεί να είναι απλές διατάσεις ή λίγη Yoga.

Πολλές θα σκεφτείτε, τέτοια ώρα, τέτοια λόγια. Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές ή προσπαθήστε. Όχι για να μη χάνετε τη φόρμα σας αλλά για μια άνετη καθημερινότητα ακόμη και στις πιο δύσκολες μέρες. Μην ξεχνάτε ότι η άσκηση, και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου, σας δίνει ενέργεια και βοηθάει στη διάθεσή σας.

Μήπως, τελικά, η άσκηση κατά τη διάρκεια της περιόδου είναι περισσότερο από αναγκαία; Σκεφτείτε το!

Βιβλιογραφία

1. Abbaspour Z, Rostami M, Najjar S. The effect of exercise on primary dysmenorrhea. Journal of Research in Health Sciences 2006;6(1):26‐31.

2. Hubbell J. Specific and non‐specific exercises for the relief of dysmenorrhoea. Research Quarterly 1949;20:378‐86.

Enable Notifications    OK No thanks