fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3 εύκολες λύσεις για να παραμείνετε δραστήριοι οικογενειακώς
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3 εύκολες λύσεις για να παραμείνετε δραστήριοι οικογενειακώς

3 εύκολες λύσεις για να παραμείνετε δραστήριοι οικογενειακώς

Γνωρίζετε πως το γυμναστήριο είναι σημαντικό για την υγεία σας και έτσι βρίσκετε χρόνο για να αφιερώσετε σε αυτό. Πόσο καλύτερο θα ήταν αν μοιραζόσασταν αυτές τις ώρες με τους ανθρώπους που αγαπάτε;

Το να αναπτύσσουν τα παιδιά σας υγιεινές συνήθειες σε νεαρή ηλικία είναι ζωτικής σημασίας και σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι συμπεριφορές και οι συνήθειες που αναπτύσσονται σε αυτή την ηλικία μπορούν να επηρεάσουν την μετέπειτα πορεία της ζωής τους. Έτσι θα καταφέρετε να διατηρήσετε και τη δική σας υγεία αλλά και της οικογένειας σας σε καλό επίπεδο με τον πιο διασκεδαστικό και αγχολυτικό τρόπο του οποίου τα οφέλη είναι πάρα πολλά.

  1. Οικογενειακά παιχνίδια

Παιχνίδια όπως κρυφτό, κυνηγητό και σχοινάκι είναι εξαιρετικά και σας βοηθάνε να αυξήσετε τον καρδιακό σας ρυθμό. Δοκιμάστε να παίξετε φιλικά προς την οικογένεια παιχνίδια για 30 λεπτά περίπου σε μέρη όπως είναι η αυλή σας, το πάρκο ή κάποιο γυμναστήριο.

Μπορείτε να προκαλέσετε τα παιδιά σας σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα για παράδειγμα και να γιορτάσετε τον «μεγάλο τελικό» αφήνοντας τον νικητή να κρατήσει το τρόπαιο μέχρι τον επόμενο αγώνα. Το παιχνίδι όχι μόνο ενισχύει το επίπεδο της φυσικής κατάστασης αλλά μειώνει και το άγχος, βοηθάει στη βελτίωση του ύπνου, τροφοδοτεί τον εγκέφαλο και βελτιώνει τη σχέση με τα παιδιά σας.

  1. Οικογενειακές εκδρομές

Εάν τα παιδιά σας μισούν να είναι κλεισμένα όλη την ημέρα στο σπίτι – όπως είναι λογικό – τότε μπορείτε να οργανώνετε εκδρομές και να περνάτε μαζί τους κάποιες ώρες «περιπέτειας». Μπορείτε επίσης να παίρνετε λίγο καθαρό αέρα κάνοντας μια οικογενειακή βόλτα με τα πόδια, χαλαρό τρέξιμο ή βόλτα με το ποδήλατο. Εάν από την άλλη πλευρά δεν σας ευνοεί ο καιρός, μπορείτε να επισκεφτείτε το γυμναστήριο, το εμπορικό κέντρο ή κάποιο κλειστό κέντρο δραστηριοτήτων.

Αντί να κοιτάτε τα παιδιά σας να τρέχουν και να παίζουν μόνα τους ή σε άλλη χειρότερη περίπτωση να είναι σε μια γωνιά μόνα τους, θα μπορούσατε να συμμετέχετε στο παιχνίδι τους και να τα βοηθήσετε να αναπτύξουν μακροπρόθεσμες υγιεινές συνήθειες.

  1. Αθλητικοί σύνδεσμοι

Μπορείτε επίσης να διατηρήσετε τα παιδιά σας ενεργά είτε μέσα από ατομικά είτε από ομαδικά αθλήματα, τα οποία όχι μόνο βελτιώνουν τη σωματική υγεία αλλά ενισχύουν και την ψυχολογική ευεξία.

Ενώ το παιδί σας μαθαίνει την πειθαρχία και τον έλεγχο του σώματος, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και να ενεργοποιηθείτε και οι ίδιοι. Ενώ τα παιδία σας βρίσκονται στο χορό ή το ποδόσφαιρο, μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε στην δραστηριότητα τους είτε γίνοντας μέλος στο συμβούλιο της ομάδας τους είτε με εθελοντισμό στον προπονητή.

Με σκοπό την ανάπτυξη υγιεινών συνηθειών για τα παιδία, μπορείτε επίσης να αναπτύξετε υγιεινές συνήθειες για τον εαυτό σας. είναι πολύ σημαντικό να παραμένετε δραστήριοι οικογενειακώς. Ακόμη και 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας ημερησίως έχουν πολύ μεγάλα οφέλη για τον οργανισμό. Το σίγουρο είναι πως πριν από όλα αυτά θα ήταν καλό  να συμβουλευτείτε έναν γιατρό και να σας δώσει την έγκριση του για τις δραστηριότητες που επιθυμείτε να ακολουθήσετε.

 

ΠΗΓΗ