fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 2 Θεμέλια βήματα ώστε η θεραπευτική άσκηση να γίνει η ελπίδα!

2 Θεμέλια βήματα ώστε η θεραπευτική άσκηση να γίνει η ελπίδα!

Η θεραπευτική άσκηση για χρόνιες παθήσεις, έχει πολλαπλά οφέλη.

Οι άνθρωποι με χρόνιες ασθένειες, χρειάζονται περισσότερα από μια καλή φυσική κατάσταση. Χρειάζονται κίνητρο, ενθάρρυνση και καλή ψυχολογία.

Οι ειδικοί της άσκησης και τα θεραπευτικά κέντρα, πρέπει να βρουν τρόπους να συνδυάσουν τη σωματική άσκηση, με την ενίσχυση της πνευματικής και ψυχικής υγείας των ασκούμενων.

2 βήματα, σημαντικά σαν θεμέλια

1. Η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί. Κάποιες φορές, στη θεραπευτική άσκηση, το μεγαλύτερο εμπόδιο δεν είναι τα φυσικά όρια και ο φόβος του τραυματισμού. Είναι η χαμηλή αυτοπεποίθηση και η ανασφάλεια ως προς την αποδοτικότητα.

Απαιτείται εξατομικευμένη δουλειά και κοινωνικές δεξιότητες. Είναι μια διαρκής διαδικασία συζήτησης και εκπαίδευσης. Πρέπει ο ασκούμενος να νιώσει ασφάλεια και σιγουριά, με τους θεραπευτές και με το περιβάλλον. Η οικειότητα και το ειλικρινές ενδιαφέρον είναι σημαντικά για να νιώσει κανείς αποδεκτός, να εκφράσει τους προβληματισμούς του και, εν τέλει, να σας εμπιστευτεί. Η εμπιστοσύνη θα είναι το πρώτο βήμα και το πιο βασικό κίνητρο.

2. Ενισχύστε τις διαπροσωπικές σχέσεις και τους κοινωνικούς δεσμούς. Η κοινωνική απομόνωση είναι κοινό πρόβλημα για ανθρώπους με χρόνιες ασθένειες. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί, αντικειμενικοί και υποκειμενικοί. Η υγιής κοινωνική ζωή θα συμβάλλει πολύ θετικά και στην ψυχική υγεία. Στις χρόνιες παθήσεις, η καλή ψυχολογία παίζει κομβικό ρόλο για τη βελτίωση της υγείας του ασκούμενου, συνολικά.

Η δημιουργία μικρών ομάδων άσκησης είναι μια πρώτη αρχή. Στη συνέχεια, μπορούν να διευρύνονται. Άνθρωποι με κοινά βιώματα και προβλήματα, ακόμη και αν είναι πιο διστακτικοί, μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρούς κοινωνικούς δεσμούς. Έτσι, μπορούν πιο εύκολα να εντάξουν την άσκηση στη ζωή τους. Κίνητρο θα είναι η προσωπική ευχαρίστηση και όχι η υποχρεωτική θεραπεία. Η συζήτηση των προβλημάτων τους και η συνειδητοποίηση ότι δεν είναι μόνοι τους, μπορεί να τους απελευθερώσει.

Οι άνθρωποι με χρόνιες παθήσεις αναζητούν την ελπίδα. Η θεραπευτική άσκηση μπορεί να τους δώσει την προοπτική για μια καλύτερη και ποιοτική ζωή. Αν κάποιος πονάει λιγότερο ή κινείται καλύτερα από την προηγούμενη εβδομάδα, είναι μια πρόκληση που κερδίσατε.

Τέτοιες μικρές αλλαγές είναι πολύ σημαντικές. Στην πραγματικότητα είναι η ελπίδα!

Βιβλιογραφία

    1. Frank W. Booth, Christian K. Roberts, John P. Thyfault, Gregory N. Ruegsegger, Ryan G. Toedebusch, Role of Inactivity in Chronic Diseases: Evolutionary Insight and Pathophysiological Mechanisms. Physiol Rev. 2017 Oct 1; 97(4): 1351–1402. Published online 2017 Aug 16. doi: 10.1152/physrev.00019.2016
    2. Ian Brissette, Michele Casper, Sara L. Huston, Melita Jordan, Becky Karns, Christopher Kippes, Michael R. Kramer, James M. Peacock, Adam S. Vaughan, Application of Geographic Information Systems to Address Chronic Disease Priorities: Experiences in State and Local Health Departments, Prev Chronic Dis. 2019; 16: E65. Published online 2019 May 23. doi: 10.5888/pcd16.180674

 

Enable Notifications    OK No thanks