fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της άσκησης : η καλή διάθεση!
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της άσκησης : η καλή διάθεση!

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της άσκησης : η καλή διάθεση!

Έρευνες  που έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν έχουν αποδείξει ότι τα οφέλη της άσκησης είναι πάρα πολλά! μερικά από αυτά είναι : ο έλεγχος του βάρους, η μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη τύπου 2, του μεταβολικού συνδρόμου ακόμα και του καρκίνου. Οι τακτικές προπονήσεις βοηθάνε τους μύες σας, αυξάνουν την ευελιξία και σας βοηθούν να παραμένετε ενεργοί καθώς μεγαλώνετε και γιατί όχι και να ζήσετε περισσότερο.

Η επίδραση της άσκησης στην ψυχική υγεία και τη διάθεση δεν αποτελεί εξαίρεση! Η άσκηση είναι εξίσου αποτελεσματική για τη θεραπεία της κατάθλιψης σε συνδυασμό με συνταγογραφούμενα φάρμακα. Τα οφέλη που ενισχύουν τη διάθεση ισχύουν για όλους. Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι μπορείτε θα διαβάσετε τα παρακάτω:

  1. Παίρνετε καλύτερες αποφάσεις

Μπορεί να σας βοηθήσει καθώς ενεργοποιεί ένα τμήμα του εγκεφάλου που ονομάζεται κοιλιακός προμετωπιαίος φλοιός, ο οποίος είναι σημαντικός για τη λήψη αποφάσεων.

  1. Μειώνει την αρνητική διάθεση

Εκτός από τη λήψη αποφάσεων, ο κοιλιακός προμετωπιαίος φλοιός επεξεργάζεται τα αρνητικά συναισθήματα όπως είναι ο φόβος και μας βοηθά να αποφασίσουμε αν ορισμένες καταστάσεις είναι επικίνδυνες ή όχι . Η συχνή άσκηση σας βοηθάει να επεξεργαστείτε καλύτερα τα αρνητικά συναισθήματα, ώστε να μπορείτε να μείνετε συγκεντρωμένοι στο θετικό.

  1. Μειώνει το άγχος

Οι άνθρωποι που αθλούνται μπορούν να χειριστούν καλύτερα τους στρεσογόνους  παράγοντες στο περιβάλλον τους. Η συχνή άσκηση μεταβάλει πραγματικά ένα μέρος του εγκεφάλου σας που ονομάζεται ραχιαίος πυρήνας ραφής. Αυτό το τμήμα του εγκεφάλου είναι υπεύθυνο για τη ρύθμιση της διάθεσης και σας προειδοποιεί για την παρουσία στρες.

  1. Μειώνει την ένταση

Η άσκηση αυξάνει το επίπεδο σεροτονίνης (είναι ο νευροδιαβιβαστής που στέλνει την εντολή «είμαι καλά») , ο οποίος βοηθάει στη μείωση των αρνητικών συναισθημάτων και στην αύξηση των θετικών.

  1. Βελτιώνει τη μνήμη

Η άσκηση αυξάνει το επίπεδο δραστηριότητας σε ένα μέρος του εγκεφάλου σας που ονομάζεται ιππόκαμπος και παίζει σημαντικό ρόλο καθώς σας βοηθάει να δημιουργήσετε νέες μνήμες αλλά και να ανακτήσετε παλιές.

  1. Βελτιώνει τις γνωστικές σας επιδόσεις

Έρευνες έχουν αποδείξει πως ακόμα και οι σύντομες περίοδοι εντατικής άσκησης κατά τη διάρκεια της δουλειάς σας μπορούν να αυξήσουν την απόδοση και την παραγωγικότητα σας.

  1. Αυξάνει την ικανοποίηση του σώματος

Τα άτομα που αθλούνται συνήθως αναφέρουν πως έχουν μεγάλη σωματική ικανοποίηση αμέσως μετά την άσκηση. Όσοι γυμνάζονται τακτικά δεν παρουσιάζουν συμπτώματα σωματικής δυσαρέσκειας σε σύγκριση με αυτούς που γυμνάζονται σπάνια.

  1. Καλύτερη συναισθηματική – ερωτική ζωή

Οι ερευνητές δεν μπορούν να εξηγήσουν ακριβώς τον λόγο που συμβαίνει αυτό. Θα μπορούσε να συμβαίνει γιατί η άσκηση σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα με τον εαυτό σας. Μπορεί ακόμα και να βελτιώσει την σεξουαλική σας ζωή.

  1. Φέρνει την ευτυχία

Οι μελέτες εξακολουθούν να δείχνουν πως οι άνθρωποι που αθλούνται συχνά είναι πιο ευτυχισμένοι. Δεν είναι καθόλου περίεργο με βάση όλα τα παραπάνω που διαβάσατε!

 

Εάν έχετε συναισθηματικές διαταραχές ή πάσχετε από κατάθλιψη, τότε θα πρέπει να βάλετε οπωσδήποτε την άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα! Ακόμη και αν δεν έχετε και προαναφερθέντα είναι καλό να πηγαίνετε στο γυμναστήριο και αξίζει τον κόπο καθώς τα οφέλη είναι πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεστε!

 

ΠΗΓΗ